4 veckor

Nu är redan Astrid fyra veckor! Det är så skönt för varje dag som går för man lär sig hur man bättre tar hand om och förstår henne. Dom här veckorna har verkligen varit intensiva och tuffa. Omställningen är verkligen enorm och det är otroligt krävande att ta hand om en liten bebis. Vi har kämpat på med amningen, förkylning och en bebis som vill bli buren 24/7 men det blir lättare för varje dag som går. Det är så roligt nu när hon är mer vaken och mera "med". Hon följer med blicken och leer ibland! Det är dock svårt att veta vilka leenden som är reflexer och vilka som faktiskt är riktiga leenden, men egentligen spelar det inte så stor roll för man blir lika glad av dom iallafall. 

Dagarna spenderas fortfarande mest här hemma ammandes eller bärandes på henne. Och med våra dagliga promenader som bara blir längre och härligare! Jag är så tacksam att hon gillar o vara i vagnen för promenaderna är verkligen bra för mig, då tankar jag energi! och här hemma skulle jag inte överleva utan vår bärsele och bärsjal. Det är verkligen guld värt om man har en bebis som vill bli buren hela tiden. Har man armarna fria kan man ju greja på med lite städning och tvättning iallafall. Sitta fungerar inte, jag måste gå och stå för att hon ska vara nöjd. Borde egentligen ha stegräknare på mig för har nog aldrig i mitt liv rört mig så mycket som dom senaste fyra veckorna, haha! 


Hon ska vara nära, hela tiden ❤️
(null)

Promenader i solen! ☀️
(null)

4 veckor! Ska bli roligt att fota varje månad och se hur mycket hon växer. Det gäller o va snabb med kameran dock, jag hade kanske 1 minut innan hon blev less 😂
(null)

Grillsäsongen i Svartskatan är här! ☀️🍢🌭🍔
(null)

Kommentera inlägget här :