8 veckor

Woho! idag blir vårt hjärta 8 veckor. Det har varit åtta omtumlande, härliga, jobbiga och absolut fantastiska veckor. Senaste veckan har varit toppen bra. Astrid fortsätter sova så himla bra och utvecklas och börjar med nya grejer var och varannan dag. Hon är så med nu, följer med blicken och intresserar sig så mycket av omvärlden. Hon gör nya ljud och läten och har blivit så himla stark i nacken. Vi försöker låta henne ligga på mage lite varje dag men hon är inte helt nöjd med det så det blir korta träningspass, haha!
Annars så har jag hunnit med att hänga med Fanny och Nils, varit på Arcus loppisen och fyndat massor med fina kläder till Astrid, promenerat och även gått och hälsat på mamma på jobbet med Astrid igår. Känns så kul nu när man kan vara ute och aktivera sig mer både fysiskt och mentalt. Idag blir det en promenad in till stan, ska köpa en jacka åt Astrid och sen tänkte jag gå förbi och hälsa på salongen. Har inte varit där sen innan Astrid kom. Förra veckan var jag även på efterkontroll för mig och fick grönt ljus för att leva precis som vanligt så nu ska jag börja springa igen, det har jag verkligen längat efter!
 
Veckan i bilder:
 
Så fin i klänningen som Fanny stickat. 
 
Bus i Nils gym!
 
Fina Nils!
 
Haha bästisarna!
 
Mys med mommo!
 
 
Så stark i nacken!
 
Gullis!
 
Fin i kläderna "gammel moster" köpt! äntligen har hon vuxit in i dom :) 
 
2 månader gammal!! ♥
 
 
 

Kommentera inlägget här :