Piteå

Idag har jag varit i Piteå och fikat och shoppat. Johan har gått på en utbildning så då passade jag på att göra stan medans. Eftersom mitt nyårslöfte var att unna mig själv behandlingar och liknande i Februari så blev det diverse kurer och produkter för välmående jag shoppade idag.
Tycker faktiskt jag lyckats rätt bra med det målet under månaden också då jag hunnit vara på clarion spat och gjort behandling redan och dessutom har jag bokat in gravidmassage på limonwellness på Fredag. Då ska jag också passa på att besöka lush och bunkra upp med badbomber, sökte efter badbomber i Piteå men det fanns tyvärr ingenstans. 
 
(null)
 
Jag köpte:
 
Apolivas gradvisa brun utan sol. (Det behövs nu! Känner mig typ genomskinlig!) 
 
Apolivas badolja - Den luktade så gott!  Det var en blandning av argan, mandel och aprikosolja! 
 
Hing organics doftpinnar - det var ett företag från Piteå som gjorde organiska produkter. Direkt jag gick in i heminredningsbutiken (Hem ljuva hem) som sålde dessa och kände doften av dom så kände jag att dom måste jag köpa. Dom doftade nämligen som Yasuragi för mig. Mitt favoritställe på jorden. 
 
Naisinc fotkur - En fotpeeling/kur som ska göra att all gammal hud lossnar cirka en vecka efter kuren är gjord. Jag har länge velat testa såna så det ska bli intressant och se hur det fungerar!
 
Cheery gel lipmask - Precis som det låter! En körsbärs kur för läpparna. Ska också bli roligt att testa! 
 
Kalahari melon moisturizing mask - En djupt återfuktande mask för torr och stram hy. 
 
Får återkomma med hur alla produkter fungerade sen! 
 
 

Kommentera inlägget här :