7 veckor

Denna vecka har vi som vanligt njutit av massor med promenader i det fina vädret, mys hemma och fått ta igen massor med sömn. Astrids positiva utveckling med sömn och humör har fortsatt åt rätt håll så vi båda har haft massor med tid till vila. Det har varit en lugn och skön vecka faktiskt.
Astrid svarar jätte mycket med kontakt leende nu när man pratar med henne och tycker det är roligt att titta på leksaker. Jag har börjat läsa för henne varje dag och vi tittar i pekbok och det tycker hon också om jätte mycket. Jag älskar ju böcker själv så läsning är verkligen någonting som jag kommer att fokusera mycket på att göra med henne. Nu har hon nästan vuxit ur sina kläder i storlek 50/56 också så jag har gått igenom det jag har i storlek 62 och till helgen ska jag förhoppningsvis fynda lite mer kläder på Arcus åt henne! jag har ju fått så himla mycket fina kläder av Stina så egentligen är det inte så mycket hon behöver men nog hittar man alltid något! 
 
 Veckan i bilder:
 
 
Swaddlad som en liten burrito
 
Gölllig i sin leo overall
 
Mys med Leya
 
Flodhäst mössan
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Sara

Vilken fin tjej du har! Det händer så mycket när de är så små. Har också en dotter som heter Astrid, men hon har snart hunnit att bli 2 år!

skriven
#2: Anonym

Åh så härlig bok. Vad heter den får något? :) kram / Cajsa

Svar: Det är en från Goboken.se :) Fick nått gratis paket med bok och leksaker till Astrid därifrån. Boken är super fin iallafall, blandat sånger, text och bilder :-)
sarasvarld.blo.gg

skriven

Kommentera inlägget här :