Världens härligaste Måndag

 
Idag har jag verkligen haft en så himla härlig dag, jag har varit på Clarion och unnat mig spa & behandling. Det var som ni säkert förstår fantastiskt och så himla skönt att gå dit ensam och bara vara. När man dessutom kan gå vardagar och på förmiddagen så är det ju knappt nå folk, vi var totalt 4st i hela spat så det var ju helt sjukt lyxigt att få ha det i princip för sig själv. Det här ska jag göra fler gånger och gärna ensam! lär ju dröja innan man går nu när bebisen kommer men när det är dags att få egentid och komma hemifrån är det här verkligen något man borde unna sig. Finns inte mycket jag blir lyckligare av än detta!
 
Jag gick dit ungefär en timme före min behandling så jag hann koppla av i deras fina spa innan min behandling
började. Så härligt att basta, skrubba och tvaga hela kroppen och ligga i deras varma pool och bara njuta. Jag tycker deras bastu med årstider är så himla härlig. I den är det ljus och dofter efter årstid, där skulle jag kunna ligga i timmar. För mig var det verkligen toppen att varva ner i spat innan min behandling. Då var jag avslappnad och helt i nuet när det var dags för min behandling.
 
Jag testade "Norrskenskuren". Behandlingen var en rengörande och återfuktande ansikts- och fotkur inklusive avslappningsmassage av ansikte, fötter samt händer = Helt fantastiskt! tidigare när jag gått på spa så brukar jag alltid ta massage men det här var nästan snäppet härligare. Mycket mer avkopplande och avslappnande. Massage är ju också jätte härligt såklart men jag tycker alltid det gör rätt ont också eftersom jag ofta är rätt stel i axlar, nacke och rygg tackvare mitt jobb. Massagen är mer härlig efteråt men vill man bara pyssla om sig själv och slappna av ordentligt så rekommenderar jag verkligen den här kuren.
 
Jag tycker om C/O Gerd's produkter som man får i spat. Dofterna, att produkterna är närproducerade och ekologiska känns ju väldigt bra. Denna gången köpte jag med mig hem en ansikts & kroppsolja och sen tog jag med mig ansiktskrubben & bodylotionen också då jag inte använde dessa pga behandlingen jag fick på denna gång. Tycker det är härligt att köpa med sig någon produkt hem så man kan förlänga känslan av sin behandling hemma.
 
Det här var ett fantastiskt sätt att fira att jag går in i gravid vecka 39 idag! 

Kommentera inlägget här :