3 ansiktsmasker jag drömmer om

PAULA'S CHOICE

PORE CLARIFYING CHARCOAL GEL MASK

Paula's choice har precis kommit med en ny kol ansiktsmask som djuprengör och löser upp tilltäpptheter och minskar porerna. Den här skulle jag vilja kombinera i t-zonen med min fuktmask från PC på kinderna. 
349 kr och du hittar den HÄR
 
 

 
 

PETER THOMAS ROTH

24K GOLD MASK

Den här masken har jag suktat efter länge men varit för snål för att unna mig. En 24karat gold mask som är anti-aging och tillför ett lyft och magisk lyster. Hur lyxig?
939kr och du hittar den HÄR
 
 
 

 

RODIAL

SNAKE MASK

En peel-off mask som förbättrar hudens struktur och lyster. Snake mask hämmar muskelsammandragningar i ansiktet och motverkar på så sätt effektivt bekymmersrynkor. 
839 kr och du hittar den HÄR
Taggar: ansiktsbehandlingar, ansiktsmask, ansiktsmasker, hudvård, paulaschoice, peterthomasroth, radial, skönhet;

Kommentera inlägget här :