Dagarna går..

Tänk att det redan är 17:e Januari? tiden flyger iväg, och jag som hört att det ska gå sååååå sakta i graviditeten. Jag tycker nästan det går för fort! men kanske hinner ändra mig sista veckorna. Nu är det 40 dagar kvar till BF och jag är klart med alla förberedelser i form av inköp osv. Så nu återstår egentligen bara det roliga med att packa upp säng, skötbord och göra klart inredningen runt hennes lilla hörna här hemma. Men det får vänta någon vecka till! :) Och packa BB-väskan! det måste jag göra också. 
 
Januari har iallafall varit en riktigt bra och skön månad. Jag håller mig sysselsatt med promenader nästan varje dag och betar av min oändliga to-do list. Jag har gjort allt ifrån att frosta av frysen till att sortera städskrubben, plantera om alla blommor, tvättat allt som går att tvätta, rensat förrådet till att städa sopskåpet klinskt. Det är att boa på hög nivå. Sen älskar jag listor också, finns inget mer tillfredställnade än att få bocka av saker man slutfört! 
 
 
 
Taggar: baby, gravid, graviditet, vardag;

Kommentera inlägget här :