Hejdå julen 2017!

Har precis kommit in från min dagliga långpromenad. Har promenerat 6 km varje dag sedan jag blev ledig. Det tar rätt lång tid och har ont i fogarna men tror ändå det är nyttigt och röra på sig och få frisk luft varje dag. Känns som att jag skulle må väldigt dåligt av att bara ligga stilla hela tiden. Det gäller väl bara att acceptera att det inte kan gå riktigt lika fort som vanligt..
 
Idag ska jag plocka bort julen och städa lite här hemma. Sen jag blev ledig i Onsdags har jag inte gjort så mycket mer än mina dagliga promenader så nu ska jag ge mig på en to-do list med punkter att fixa varje dag. Det ska rensas, städas och fixas här hemma och om man gör lite varje dag så blir det ju inte för tungt heller. Det är väl det man kallar baby nesting? här hemma ska allt vara perfekt innan bebisen kommer
 
Julen 2017 
 
Taggar: inredning, jul;

Kommentera inlägget här :