IKEA & Föräldrautbildning

I veckan har jag varit på träff 1/4 på föräldrautbildningen. Där gick dom igenom förlossningen och faktiskt så måste jag säga att jag kände att jag visste det mesta dom tog upp denna gång. Allt lyssnande på podden "Vattnet går" har gett väldigt mycket kunskap upptäckte jag, men ändå nyttigt såklart. Skönt och få lite riklinjer på typ vart man ska ringa när det sätter igång, när man ska ringa osv. Dom kommande träffarna ska vi gå igenom smärtlindring, amning och att vara förälder typ. 
 
Idag har jag hämtat mitt paket jag beställt från IKEA med grejer till bebisen. Jag beställde skötbord, badbalja, täcke och kudde till sängen och lite annat smått & gott. Så himla smidigt att man för endast 99kr kunde beställa typ allt från IKEA och hämta upp på Dhl i Luleå. Så värt jämfört med att köra tur och retur och släpa på grejerna. Kommer absolut att bli fler beställningar därifrån! 
 
 
 
 
Taggar: baby, familj, gravid, vardag;

Kommentera inlägget här :