Stokke trailz

Idag packade jag upp vagnen och den är så himla fin! tycker verkligen det är en djungel det här med barnvagnar men jag fastande för Stokke Trailz rätt tidigt och trotts att jag tittat runt på andra modeller så är det bara den här vagnen jag velat ha. Den är snygg, enkel och känns ändå väldigt rejäl. Med hjul och underrede som ska fungera bra i terräng vilket känns väldigt viktigt. Framhjulen är både rörliga och låsbara så man kan enkelt anpassa efter var man promenerar. Vagnen är också väldigt hög vilket gör att bebisen är nära en.
 
 Vi köpte ett helt paket med chassi, ligg & sittdel, babyskydd som går att klicka fast i vagnen, fäste till babyskyddet, åkpåse och skötväska. Tog färgen gray melange på allt utom babyskyddet som jag tog i svart. 
Beställde från Babshop.se och vi hade vagnen hemkörd på bara någon dag, så himla smidigt.
Om någon är intresserad så hittar ni paketet HÄR ♥
 
 
Taggar: 2018, baby, barnvagn, gravid, graviditet, stokke, stokketrailz;

Kommentera inlägget här :